accesskey_mod_conten
Bar separa corpo da cabeceira

Departamento de Comunicación

iconas relacionadas coa comunicacion dixital

O Departamento de Comunicación encárgase de definir e executar a estratexia de comunicación do organismo así como de levar a cabo todas as accións do Eixo comunica do plan estratéxico do Consello de Transparencia e Bo Goberno.

Se es dun medio de comunicación e queres contactar co departamento de comunicación do Consello de Transparencia e Bo Goberno, por favor, escríbenos un correo a: prensa@consejodetransparencia.es

Desde este departamento xestiónanse as relacións cos medios de comunicación, a web do Consello de Transparencia e Bo Goberno, a imaxe institucional, as redes sociais...

 

Síguenos en...

@ConsejoTBG Facebook Youtube

 

 

 

Eixo comunica

As accións comprendidas no eixo comunica son fundamentais para que peza na sociedade e nas Administracións Públicas unha adecuada cultura de transparencia.

A lei de transparencia establece na súa exposición de motivos, que "só cando a acción dos responsables públicos sométese a escrutinio e cando a cidadanía poden coñecer como se toman as decisións que lles afectan, podemos falar dun proceso de cambio". É necesario que os promotores da transparencia fagamos saber á cidadanía, ás institucións, ás organizacións públicas e privadas que a transparencia, o acceso á información pública e o bo goberno, viñeron a quedar e que por tanto non se baixará a garda nos fins que o garanten.

O eixo comunica é un eixo transversal xa que haberá de traballarse en todos os sectores da sociedade e deberá utilizar todos os mecanismos e desenvolvementos existentes para facerse presente como instrumento vivo de cambio de paradigma.

As medidas agrupadas ao redor deste eixo afectarán, por unha banda, ao propio Consello, organismo que ten como finalidade promover e vixiar a situación e o avance da transparencia en España e que redobrará os seus esforzos para chegar a todos os organismos, institucións e persoas. E, por outra, á cidadanía, que deberá tomar conciencia de que a esixencia e o bo funcionamento da transparencia depende en gran parte deles, xa que das iniciativas derivadas do exercicio do dereito a saber nacen a conciencia cidadá e reverten nunha sociedade máis crítica, esixente e participativa.

As Administracións Públicas terán que exercitar dentro das súas paredes a xestión do cambio, explicando e formando aos empregados públicos para que non só sexan cumpridores do establecido na Lei, senón que tamén funcionen como innovadores de forma proactiva na súa mellora e desenvolvemento.

Neste contexto a presenza permanente da transparencia resulta imprescindible como instrumento de activación pública e social.

Utilizaranse as redes sociais, como elemento de goberno aberto para difundir e recibir, a percepción cidadá da evolución do marco de transparencia, tamén como centro de diálogo permanente da cidadanía que servirá para tomar o pulso á implantación da lei.

Tamén os a atención adecuada e constante aos medios de comunicación, que xogan un importante papel a través das súas noticias, valoracións, artigos,... e son capaces de crear opinión en torno ao debate da transparencia.

Centraremos esforzos en configurar ao Consello de Transparencia como foro de encontro e debate con todos os sectores da sociedade. Realizaranse convenios cos representantes sociais, crearanse foros en rede e abriranse as contas nas redes sociais máis usadas para a difusión e intercambio de ideas e noticias.

Adicionalmente, e a través do portal www.consejodetransparencia.es incluirase as noticias de actualidade, comunicarase eventos abertos e actualizarase de forma permanente as actividades do Consello.

A comunicación será intensiva, directa e aberta para que alcance á cidadanía, aspecto onde a linguaxe empregada é clave.


Finalmente, dentro deste eixo, fomentaremos as políticas e prácticas de información e comunicación máis activas e decididas por parte das Administracións e organismos públicos, de forma que estes superen unha actitude reactiva ante as solicitudes puntuais de información para incorporar unha actitude proactiva de rendición de contas das súas actuacións.