accesskey_mod_conten
Bar goiburua gorputza bereizten

Non aurkeztu erreklamazioa

telefonoz

Si desea presentar una reclamación al Consejo de Transparencia y Buen Gobierno, puede hacerlo por alguna de estas vías:

  • Si es una reclamación contra un organismo de la Administración General del Estado:
    • , egoitza elektronikoa, Gogoan izan pertsona fisikoa bazara, ez duzu gu baino Egoera (administrazio orokorraren reclamas dirigirte egoitza elektronikoaren bidez.
    • Posta arruntez, gutun bat bidaltzen diren Jose Abascal kalea, 2 - 5. solairua - 28003 madril. erregistro publiko batean edo erakundearen bulegoan edo bulegoan (Jose Abascal Kalea, 2 - 5. solairua - 28003 Madril. Hala bada, postaz edo eskuan, bete inprimakia(Abre en nueva ventana) informazioa emateko remitirnos.
  • Autonomia erkidego bateko edo Toki Erakundea bada erreklamazioakontseiluak hitzarmena duten Gardentasuna da (Asturias, kantabria, gaztela-mantxa, errioxa, Extremadura, madrilgo erkidegoa, Ceuta eta Melilla). Duzu formulario hau bete(Abre en nueva ventana) eta eraman dezakezu.
    • posta elektroniko bidez reclamaciones.ccaa@consejodetransparencia.es
    • Posta arruntez, gutun bat bidaltzen diren Jose Abascal kalea, 2 - 5. solairua - 28003 madril.
    • Presencialmente en un registro público o en la sede del organismo C/ José Abascal, 2 - 5ª Planta. 28003 Madrid

Herritarren arretako unitateko al deituta: telefono guztiak argituko dizkizugu zalantzak eta 912733311 912733308.